Lite om de senaste dagarna

Hej på er godingar! Varit lite dåligt med bloggning nu de sista dagarna, men det är för att jag har lov och att min kära pojkvän är hos mig och då vill man ju gärna spendera så mycket tid som möjligt med honom, eller hur? Men vi har inte gjort så jätte mycket, vi har myst till film med familjen. Vi har spelat spel med Lina och mamma, och jag är kanske inte den bästa att spela med, stackars älskling. Sen har vi även varit i stan och shoppat och ätit lunch. Jag kan säga som så att jag har shoppat ganska så mycket och funderar på att göra en liten haul video när jag kommit hem från Stockholm då jag förmodligen har shoppat ännu mera. 

Idag ska vi iallafall till mormor och Ingvar i Tolita. För de ska bjuda på lite mat, mums! Sen måste jag ta mig en tur till solariumet också, är ju trotsallt nyår imorgon. Dock har vi inga direkta planer för nyår imorgon, men det löser sig nog! Ska iallafall be Andreas ta lite outfit bilder på mig idag så ni får nånting roligt. 
1 Hanna:

skriven

härlig blogg :)

Svar: Tack så mycket! :)
Linnéa Nilsson

Kommentera här: