Nyårsafton

Tre bilder från förra nyår 

Hej på er sötisar! Idag är det sista dagen på detta år. Hur sjukt är inte det? Känns som om det var sista dagen på 2011 nyss. Det går så snabbt. Jag hoppas att denna dag blir bättre än förra nyår, då jag och Andreas hade bråkat ganska rejält så vi bestämde oss för att skippa utgång för då skulle det förmodligen bli ännu mera bråk. Men vi var hemma med mamma och pappa istället och hade det mysigt. 

Men i år så blir det först tre rätters här hemma i think, sen blir det utgång förhoppningsvis. Vart vet jag inte riktigt än men det lär märkas ikväll, dock ska jag ta det väldigt lungt. Men om vi inte hörs mer idag så önskar jag er ett gott nytt år! Vi hörs 2013
1 Ella - Hobbyfotograf ♥:

skriven

Fin blogg du har!

Allt bra med dig?:)

Btw, gott nytt år ;)

Svar: Tack så mycket! :)
Är bakis, annars är det bra! Själv då? :)
Linnéa Nilsson

Kommentera här: