31 maj 2012

Idag har jag varit hemma från skolan pga att jag spydde imorse. Har dock bara gjort det en gång så ska till skolan imorgon. För har inte magsjukan eller något sådant. Har även fått presenter idag, jätte glad! Tack syster med familj! Nu ska jag iallafall ta mig en dusch sen blir det Revenge med mamma och syster, mys! 
1 MOLLY BERGSTRÖM - Uppsala:

skriven

OKej :) kollar tv ;D

2 Deniesé:

skriven

Hej, ursäkta för extremt sent svar. Det har varit fullt upp sedan jag kom hem från Kinaresan. Hoppas allt är bra med dig och att du kämpar på det sista innan skolavslutning :)



sv: jag var i Kina 5 veckor :)



Kram

3 ♥ L I N D A:

skriven

sv: inget :) händer imon?

4 Majken:

skriven

Inte kul å spy:(

5 L I N N É A -:

skriven

jättefin blogg! :)

allt bra? :D

6 Sara:

skriven

Hatar att spy :(

Kommentera här: