2013 - årsummering

Januari 2013 
Började året med att fira in det med min pojkvän och bästavän + fler.
 
Resten av månaden bestod av träning. 
 
Feburari 2013 
Firade världens bästa mamma som blev hela 49 år.
 Träffade mina kusiner för första gången!
Mars 2013 
 Var på kryssning med Andreas och hans släkt. 
Andreas skämmde bort mig med dessa hörlurar. 
Och jag skämde bort mig själv med dessa underbaringar. 
Började även plugga till mitt körkort. 
 
April 2013
 
Fick påsklov som spenderades med min pojk. Firade även min älskade som fyllde 19 år.
Hade en supderduper fetto kväll med Cassanra och hennes mamma, då vi såg på film och tjocka oss.
Bästa med hela månaden var att jag fyllde 18, det firades med fest. 
Gjorde första krogrundan med Lina och hennes kompis Marina. 
 
Maj 2013
 
Var på fest i Väse och firade Sanne som också fyllde 18 samma dag som mig. 
Jag och Cassie tog sista sprutan för livmodershalscancer och var typ överlyckliga.
Firade morsdag ute på altanen i super väder. 
Åkte ner till Göteborg och firade en glad systerdotter som tog studenten! 
 
Juni 2013
 Jag firade Andreas som tog studenten! 
På kvällen drog vi ut på krogen där det var studentfest.
Badade och solade.
Resten av månade bestod av jobb. + ATT JAG FICK KÖRKORT.
 
 
Juli 2013 
 
 Började månaden med PIP med underbara vänner! 
Solade och badade en massa med. 
Var full och glad och på vattenfestivalen med fina vänner och pojkvän. 
Var på Carolines 40 års kalas också. Där jag hade djupa samtal med Åsa som är på bilden. 
 
Augusti 2013 
 Fixade så Andreas fick världens finaste katt Bengan. 
Åkte till Norrland med Andreas och hans familj och hälsade på Andreas mormor och morfar.
Var på Top Cats med mamma, Lina och bl.a Anna som är på bilden. 
Började sista året i trean.
Drog ut på krogen med Robin som fyllt 18. 
 
September 2013 
 Fick en ny mobil.
Tog mitt livs sista skolfoto. 
Var på årets första studentfest som började med förfest hos Cassie med Felicia och Ammie. 
 
Oktober 2013
 
Beställde min balklänning som jag ska ha på balen. 
Sedan minns jag inget mer från denna månaden, haha.
 
November 2013 
 Bokade student resa till Magaluf med Cassie! 
Sen bestod resten av månaden av plugg och skola. Haha minns inget mer. 
Myste med Bengan också.
Och blev helt fast för Frozen Yoghurt. 
 
December 2013 
 Var på krogen med Robin och Rebecka. 
Beställde min studentmössa.
Myste med Robin och izzagliiisen. 
Var på krogen med härliga människor. 
Fick jullov så jag och Heddan drog till Toysrus och jag fixade de sista julklapparna. 
Firade jul med min familj och snea gran. 
 Drog ut på juldagen med ett skönt gäng.
Åkte till Stockholm till min babe. 
 

Kommentera här: