2013

Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Japp

Hur har ditt 2013 varit? Både bra och dåligt. Haft sjukt kul verkligen men även gjort ett fruktansvärt misstag

Tror du att år 2014 kommer blir bättre? Absolut! Student ju förfan! 

Blev du kär i år? Var ju redan kär men blir ju bara mer och mer kär för varje dag.

Vilket datum från 2013 kommer du aldrig glömma? Oj, 25 april och 24 juni. 21 mars/september också!

Vad är din största framgång 2013? Oj, vettefan asså. Körkort förmodligen. 

Bästa köpet? Körkortet helt klart, värt varenda jävla öre. Även fall det inte var jag som betala typ. 

Vad spenderade du mest pengar på? Mitt körkort om det räknas. Annars förmodligen cigg.. 

Gjorde någonting dig riktigt glad? Mitt körkort (jävla tjat om det asså) familj, vänner och pojkvän! 

Vilka sånger kommer påminna dig om 2013?  Ojojoj, många låtar. Men "Det kommer aldrig va över för mig" är en låt. 

Vem har du umgåts med mest? Oj, Cassandra tror jag nog. Eftersom vi går i samma klass med. 

Bästa minnet från 2013? PIP, dock även sämsta. 

Har du haft ett förhållande under 2013? Japp.

Är det något du saknar år 2013 och vill ha 2014? Inte vad jag kommer på just nu. 

Vad önskar du att du gjort mer? Tränat.

Vad önskar du att du gjort mindre? Att ge upp träningen.

Favoritprogram på tv? Bron, äkta människor, asså såå mycket.

Största musikaliska upptäckten? Movits!

Vad gjorde du på din födelsedag? Förmodligen så festa jag. Hehe, minns inte riktigt. 

Finns det något som skulle gjort ditt år bättre? Absolut. 

Vad fick dig att må bra? Att Andreas är så jävla förstående och stöttande i allt. Han är oslagbar och får mig alltid att må bra även när jag inte förtjänar det. 

Vem saknade du? Blondie och Ross såklart.

De bästa nya människorna du träffade? Alltså måste säga Hedvig, även fall jag träffade henne 2012 så fick jag så mycket bättre kontakt med henne 2013 och hon är en av de bästa jag har i mitt liv! 

Vad vill du säga till dig själv inför 2014? Njut av sista terminen i gymnasiet och gör studenten till det bästa i ditt liv. Våga FLYTTA till Stockholm och oroa dig inte så jävla mycket för framtiden och vad som ska ske efter skolan. Allt löser sig! 

 

Kommentera här: