Långt inlägg

Oj vad länge sedan jag slängde in ett inlägg här. Tänkte dra lite snabbt vad som har hänt sen dess. 
Lördag: Var först till Robin där vi började dricka, sedan drog vi vidare på förfest till Lina där trevligt folk var och sedan drog vi till Killingen. Hade en super bra kväll verkligen! Blev kanske lite för full men vad gör det.
Söndag: Minns inte ens vad jag gjorde förutom att jag var väldigt bakis och mådde inte alls bra. 
Måndag: Var i skolan och tog "farväl" av min underbar Cassandra som åker till Afrika idag. 
Tisdag: Var till IKEA med Mormor och Ingvar där vi åt supergott julbord. Sedan åkte vi till Bergvik en snabbis med. När jag kom hem senare på kvällen så hade jag världens magknip och gick och la mig. 
Onsdag: Idag har jag inge större planer, är hemma från skolan pga världens magknip.

Kommentera här: